صعود به قله سهند و طی مسیر تا روستای لیقوان

سر پرست: کیوان زمانی

صعود به قله سهند و طی مسیر تا روستای لیقوان

متن گزارش:

طبق تقویم سه ماهه دوم سال برنامه صعود به قله سهند و طی مسیر تا روستای زیبا و تاریخی لیقوان در تاریخ 27 لغایت 30 شهریور نود و هفت با تعداد 28 نفر از اعضا و مهمانان باشگاه اژکهن اجرا شد.
روز سشنبه 97.6.27 پس از صعود قله جام و گرفتن عکس یادگاری به سمت شمال قله فرود رفتیم و در ساعت 21/30 دقیقه اولین کمپ شب مانی را در مکانی به نام بایاندور برپا کردیم و به خاطر خستگی همگی خیلی زود به خواب رفتند.
چهارشنبه 97.6.28 ساعت 8 صبح استارت برای ادامه مسیر و گذر از دشتها و گردنه های بسیار بکر و زیبا و چشمه سارهای بی شمار که خستگی از تنمان می زدود ساعت 17/30به دو آب رسیدیم و با توجه به زیبایی منطقه و مسیر 10 کیلومتری که تا لیقوان باقی نمانده بود کمپ شب دوم را برپا کردیم و تا پاسی از شب از زیبایی ها و هوای بی نظیر دامنه های سهند استفاده کردیم.
پنجشنبه 97.6.29 ساعت 9 به طرف لیقوان حرکت کردیم و وارد دره لیقوان که باغات بی نظیر و زیبای شهرستان لیقوان در این دره میباشد حرکت کردیم و با در نظر گرفتن توقفی یک ساعته و خوردن چای آتیشی در کنار رودی که از میان باغات می‌گذشت ساعت 13/30دقیقه به روستای لیقوان رسیدیم و پس از خوردن ناهار به سمت آبگرم اسفراخان حرکت کردیم و چند ساعتی را هم از محیط آنجا استفاده کردیم و سپس به طرف تبریز حرکت کردیم و پس از گشتی در مجموعه زیبای ایل گلی و خوردن شام ساعت 24 به طرف اصفهان حرکت کردیم و در نهایت این برنامه خاطره انگیز و به یادماندنی در ساعت 13 جمعه 97.6.30 به پایان رسید.